חוויית הלקוח בעבודה עם איריס אלטמן

במישור הניהולי

  • השתלבות ופעולה כגורם פנים-ארגוני אך עם ראייה ותוצרים של גורם חיצוני
  • עבודה עצמאית וחיבור בצמתי החלטה משמעותיים בלבד
  • עבודה צמודה עם המנהלים ועם כל הדרגים בשטח
  • עמידה מוקפדת בלוחות הזמנים
  • הצפה של מכשולים / עיכובים / דילמות
  • קשר מתמשך ע"י פעילות בתחומים משיקים או משלימיםעל בסיס הכרות עם הארגון מפרוייקט ראשון / לאורך זמן

במישור המקצועי

  • אין פשרות על איכות
  • יש שיקולי עלות – תועלת לאורך כל הדרך
  • חדשנות, יצירתיות ומקוריות בפתרונות
  • הפרוייקטים מבוצעים בראייה הוליסטית של מכלול ההיבטים ותוך שילוב מומחים
  • בחינה של אפקטיביות הפתרונות שיושמו כחלק מתהליך ליווי היישום

במישור הבין-אישי

  • רגישות כלפי כלל הפונקציות בארגון
  • יצירת קשרים בין אישיים טובים המובילים לתרומה מקצועית מעבר לגבולות הפרוייקט

 

חזרה לאודות